8. sep. 2012

Jeg er en ravn. En gammel, stor, sort ravn.

Jeg har en tendens til at nærstudere ALT der glimtrer eller glitrer eller skinner når jeg er ude og shoppe!
Og mange billeder med tøj/accessories der glimtrer eller glitrer eller skinner inspirerer mig, som ind i helvede!
Bare se her:

Især er sølvfarven helt formidabel og hvor er det heldigt at den aldrig rigtigt går af mode! (i hvert fald aldrig efter min smag!)
Da der så til introfesten i 1.g var sølvtema for alle der gik i en b-klasse, valgte jeg selv at designe mit tøj. Det blev bl.a. til denne enkle sølvnederdel (som min mor dog så syede sammen):
Og i går, fredag den 7. september, var der endnu engang introfest på skolen. Min allersidste af slagsen jo.... Og alle 3.g'ere skulle være klædt på i blå! Det var ret fedt - endelig kunne man gøre det tydeligt for de små putter + putteputter, at det fandme er OS, der er 3.g'erne ;-)
Endnu engang følte jeg for at designe eget outfit og det blev til denne lidt længere BLÅ skinnende nederdel! (Elsker by the way længden, fordi den skjuler tykke lår og vist nok er ret så moderne og også ret så moden til en ældre kvinde på 19 år!)
KYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar