29. aug. 2012

Tilbage til hverdagen

Fandt forleden aften noget lignende en solnedgang i bunden af mit colaglas! Må dog indrømme, at det bare er lyset fra min computerskærm blandet med colaen, der har skabt effekten....hihihi

Jeg er jo startet i 3.g nu, og puhada....havde helt glemt hvor hurtigt dagene går, når man sådan har en hverdag på dén måde - men lektier, fester og skole fra 8-16 nogle gange. Åh. Hader det næsten. Kan dog godt lide at være tilbage på selve skolen! Elsker menneskerne, elsker rutinedagene, elsker festerne og elsker at have makeup og pænt tøj på hver dag igen!!! YES! I sommerferien endte det jo ofte i, at jeg  en hel uge af gangen gik omkring uden makeup og med slasketøj på.

Jeg er forresten også fyldt 19 år. Sjovt nok den 19. august! Det jo herligt. Så er man ikke bare lige myndig, men myndig....OG et år! Hurra!
Først skoledag var hyggelig og vild. Jeg var meget fuld i vodka og øl og væltede vist hele tre gange. Pinligt, når fyren der for nyligt har sagt han ikke har det på samme måde som mig står 10 meter væk, når det sker. Hmmmm....

I fredags var vi så på den årlige tur i Hareskoven med skolen. Det øsede ned, men tre af pigerne fra min klasse og jeg tog alligevel derud. Opdagede dog så til vores store skræk, at vi var de eneste, der havde taget détte valg. Halvanden time efter troppede der heldigvis flere op og det blev en fest i mørke og med krøllet regnvejrshår og tis på skoene. (Billeder længere nede!)

I den kommende weekend skal jeg endelig ned og træne igen. SKØØØØNT!!! Fredag skal jeg sammen med Mette servere til en 40års på Christianshavn. Bliver godt med lidt ekstra cash! Lørdag skal jeg endelig feste med min kære klasse: til Mias fødselsdag! Overvejer kraftigt om jeg skal få tegnet dén tegning af hende, som jeg så længe har lovet!!!
Søndag er der lokalt loppemarked...måske man skulle gå derned med tømmermænd i håb om, at det også er muligt at finde fedt tøj i Ejby?

Næste fredag er der introfest på skolen. Så skal alle 3.g'erne være blå i tøjet. Har tænkt mig at sy en stram blå nederdel i sådan noget skinnende elastisk stof. Og så ellers lakere neglene blå.

 Matilde.
 Mette.
 Mig.
 Matilde, Christine, Fnan og Line.
Mette, Sommer og Matilde.

Klamt langt indlæg, I know. Gid jeg dog snart kunne blive bedre til det her blogskriveri. Ja. Få ord og 1000000000 billeder!

KYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar