15. aug. 2012

Bornholm

Den sidste uge har jeg endnu engang tilbragt mine dage på solskinsøen. Og hold da op, hvor jeg ville ønske jeg stadig var der.
 Vi har haft det så vidunderligt, at det slet ikke er til at beskrives. Det er som om, at når man er dér, så slapper man bare helt af og lader den grå hverdag forsvinde fuldstændigt fra ens bekymringer!
 Vi var først bare Aristea, Pernille og mig og så med Bornholmervenner - men da det blev weekend fik vi yderligere besøg af fire søde piger fra efterskolen.
(Ved ikke lige hvorfor, men endnu engang har billederne blandet sig fuldstændig....bær over med dét ;) )
 Alberte og Majse i baggrunden.
 Den sidste aften grillede vi på stranden. Majse og Lærke.
 Tor (Bornholmer-Martins bror), Pernille og Liva.
 Pernille, Alberte med pølsesmil og Liva.
 Sidste aften blev vi vist alle godt snaldrede med hver vores hvidvin. Mig, Aristea og Liva.
 Martin havde flere spændende vinylplader, som jeg ikke kunne lade være at kigge igennem.
 Aristea og Martin.
 Første aften bestod middagen af pasta med pesto og en enkel salat.
 Nummer 2 aften holdt vi grillparty, men på et transportabelt komfur.
 Bornholmer-Sara.
 Vi var så heldige at møde Mie og Mie i netto allerede første dag. De blev selvfølgelig inviteret til grillpartyet!
 De fleste morgener nød vi en portion hjemmelavet smoothie med "Morgenknas". Jeg havde medbragt en masse film fra biblioteket, men vi fik kun set Psycho. Og wow! Den var meget bedre end forventet efter min egen mening!
 Martin arbejdede på Café Værftet, som ligger i Sandvig. Her spiste Aristea, Pernille og jeg én af aftenenerne. Det var det vildeste sted! Dén udsmykning altså! WOOW! Det var et rent antikvariat uden tomme pletter på hverken vægge eller lofte !!
 Smukke Aristea inden hendes første omgang chili con carne!
 Mig og Pernille. Vi var så heldige at sidde på gamle biografsæder!
 Læg mærke til gardinerne!!!
 Smukke Per Nielsen!
 På trods af at vi havde glemt kyllingen udenfor natten over, smagte den fantastisk.
 Pavillonen, som vi tilbragte over halvdelen af tiden i! Selveste Vicevært-Ronald havde selv udsmykket den!
 Selvom Martin altid havde sent fri fra arbejde, joinede han os hvorend vi var sent på aftenen.
 Krydset blev igen stamstedet for de sene nattetimer. Martin og mig.
 Da de andre Københavnere endelig kom, serverede vi hjemmelavet krydret tomatsuppe, en enkel salat, ristede hvidløgsbrød, basilikum blendet med olie, moserella, friske bladselleri og cremefraice.
 Og så sad vi ellers det meste af aftenen ude i pavillonen. Fine Majse.
 En af dagene bagte vi boller og drak appelsinjuice. Martin, Per og Aristea.
 Per og Liva.
 De sidste to dage blev morgenmaden mere til en brunch. Der var et stort udvalg af alt muligt lækkert, og vi endte altid med at sidde så længe, at klokken blev 15 før vi bevægede os ud i verden.
Lærke, Per og Martin.
 Elskværdigt billede! Martin, Majse og Aristea.
Efter morgenmaden tog vi bl.a. på stranden og fik os hver en kold dukkert.  Per, Lærke og Alberte.

Det var en fantastisk tur fuld af glade dage og gode venner. Jeg så hele tre stjerneskud bare på 2 dage!
Nu er jeg....hahah...klar...eller som om..til at starte i skole igen imorgen. Bliver spændende at gå i 3.g. Og meget mærkeligt. Ét år tilbage - så er jeg student. Uha... Jeg skal nu nok klare den!

KYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar