5. aug. 2012

I DET MØRKE JYLLAND :)

Elsker sammensætningen af hvide broderier og mørkerød!
Momsemutter
Farmand
Mine to dejlige kusiner; Louise og Sofie
Louise og min bror Toke
I denne weekend har jeg været i Jylland til fætterkusinefest. Hele familien på min fars side bor derovre, og det er en virkelig, virkelig dejlig årlig tradition.
Vi ankom fredag, hvor min mor, far og jeg startede med at indlogere os på et vandrehjem. Vi spiste aftensmad med de nærmeste og gik ikke så sent i seng.
Næste dag blev fætterkusinefesten afholdt i min fars lillebrødres motorcykelklub. Der er så skønt dér!!!
Vi spiste lækker grillmad, salater og til sidst en masse lækre kager og slikkepinde og så gik vi en dejlig lang tur. Min bror kom med toget om eftermiddagen.
Om aftenen var jeg i byen med min yngste kusine, som er et år ældre end mig. Vi tog på Crazy Daisy med nogle af hendes veninder. Jeg fik det dog dårligt, blev følsom og kastede op på et af klubbens toiletter. Øv altså!!! Havde lige set frem til en fuld og glad nat! Grunden ligger vist i, at dé jydere dér er mindre svagdrikkere end mig....hovsa...så jeg tog jo bare for mig, som dem! Men jeg havde nu alligevel en hyggelig nat!
Jeg har haft de værste tømmermænd hele dagen i dag, og imorgen tager jeg til Bornholm. Er helt bombet - men glad.
Skøn weekend med min dejlige familie!!! Kunne ikke blive meget bedre :)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar