18. sep. 2012

Fødselsdag!


I lørdags holdt jeg familiefødselsdag med familien på min mors side. Min storebror og mine to tvillingefætre har også haft fødselsdag for nyligt, så vi slog det hele sammen og fandt en dag hvor vi kunne spise boller og kage og drikke varm kakao.
Jeg havde slemme tømmermænd, efter have været i kødbyen dagen forinden, så jeg faldt i søvn mit i selskabet. Typisk mig ikke at være helt oplagt til familiehygge på en lørdag.....
Jeg fik dog lige taget et par selvudløste dagens billeder + et sødt billede af os kusiner, fætre og MORMOR! <3 br="br" jubiii.="jubiii.">
Her er lidt forsinkede billeder fra min rigtige fødselsdag af:
 Min søde søster var så dejlige, at bage lækre boller til jeg stod op! Der findes intet som smagen af kardemomme!!!
 Mine gaver bestod af: et hjemmelavet gavekort til running sushi på Amager, 5 dvd'er, en orange læbestift fra GOSH, min yndlings Amor Amor parfume, en super flot og dejlig taske fra H&M og to par stramme udstrækkelige bukser i hhv. mørk cowboy og bordeaux :)
Jeg stod for kagen, da mormor om aftenen kom til mexikansk lasagne og yndlingssalat! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar