28. jul. 2012

Sidste fredag på Lerbækgaard

Sidste fredag var jeg med min mor, far, søster og min mormor på Lerbækgaard; en café der hører til en golfklub i Hørsholm. Min søster arbejder der denne sommer, og vi fik derfor 20 % rabat på al den LÆKRE mad. 


Vejret startede dårligt ud, men det klarede op hen på dagen. Som altid var min mormor beredt med tre paraplyer i bilen.


Der var dækket op til os, da vi ankom. Man følte sig dejligt velkommen!



Jeg spiste caféens burger. Den var simpelthen så lækker og der manglede bare ingenting! Den var propfyldt med alt, hvad hjertet begærer. Namenam hvor var den bare god!!!! (Som I nok kan se!)


De andre delte et fad fuld af alle mulige slags lækre delikatesser fra havet! Det så også rigtig spændende ud, men eftersom jeg havde været på en rigtig sulte-kur (eller i hvert fald: minus-sukker-kur) den sidste uge, så trængte jeg til en ordentlig omgang burger! 


Efter maden slog vi mave ved at gå en tur ud forbi golfbanerne. Da vi kom tilbage til caféen, drak vi kaffe i den nyankomne sol. Dette er mig og min kære storesøster.


....Og så kom jeg vist til at dele en kæmpe romkugle med min far. Hov.


Om aftenen tog jeg i Kødbyen med tre af mine nye venner, som jeg boede i camp med på Roskilde. De er de sødeste (!!!), og vi havde det så sjovt - til trods for svedige fyre med bar overkrop, som vi vist kom lidt op at toppes med. Hehehe....De blev smidt ud, og vi andre fortsatte festen med en gammel MGP-stjerne, som jeg måske kom til at kysse en smule med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar