28. jul. 2012

Frokost i solen




I forgårs lå jeg hele dagen i solen og læste. Jeg måtte jo nyde det, så længe det varede med dé nær 30 grader der hang over Danmark de sidste par dage. Allerede i nat mærkede vi jo uvejret og regnen...
Men ja. Da det blev tid til frokost lavede jeg en lækker omelet pisket sammen af blot 2 æg, lidt salt og peber og en smule vand. Indeni kom jeg lidt hytteost, og så stegte jeg 6 skiver kogt skinke i lidt olie. Som tilbehør spiste jeg omkring 10 sprøde cherrytomater og igen puttede jeg hytteost ovenpå disse som en slags dressing (for jeg elsker nemlig hytteost!!!).
Anretningen er nem, hurtig og super lækker og jeg kunne spise retten hver dag i et år! Den er ikke spor kaloriefuld - selvom det smager sådan. Den stegte kogte skinke smager af BACON (yes!) og selv hytteosten er jo slet ikke så slemt som man kunne tro! Det er fabelagtigt!
Som belønning for at have tilbragt dagen i solskinnet er jeg blevet brunere, end jeg har været de sidste mange somre. Det er helt underligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar