27. jul. 2012

Forresten!

Her er en trailer der trak vandet ud af mine øjne:


Jeg har lige læst den fantastiske bog "Samme dag næste år", som er skrevet af David Nicholls. (Engelsk titel: One Day).
Det er længe siden jeg sidst er blevet så betaget af en bog, at jeg har slugt den på så kort tid. Den er virkelig god og for alle som elsker en god omgang nervepirrende-mellem-to-personer-over-lang-tid-romance, så kan jeg klart anbefale den! Den er virkelig sød - og utroligt rørende. Må indrømme at jeg tog mig selv i at sidde og hulke, da bogen var slut. Og igen hulkede jeg videre, da jeg endelig begav mig ud i at se traileren til filmen, som udkom sidste sommer. Uha. Kan næsten ikke vente til jeg skal se dén film! Skuespillerne er perfekt valgt - og så er instruktøren jo dansk! Wuhuu. Lone Scherfig - som også instruerede "An Education"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar