29. jul. 2012

Seks timer på Bang & Jensen






Har haft en skøn dag på Bang og Jensen med de bedste. Aristea er lige kommet med jetlag hjem fra New York, og Pernille er endelig i København. Vi aftalte at spise brunch på Bang og Jensen på Istedgade, selvom det gik imod mit daglige indtag af kalorier, som for tiden ligger på 1300. Jeg har nemlig sat mig det mål, at tabe mig 5 kilo på 7 uger.
Det var lækker mad, selvom det bestilte blødkogte æg var hårdkogt - og på trods af de manglende brunchpølser der var blevet lovet.
Vi sad ved et af caféens udendørs vakkelvorne borde og drak kaffe med mælk ad libitum. Vi blev der til klokken slog 17:30 og tog så hjem.
Nu venter jeg på min søster og så skal der ellers hygges med Rejseholdet og måske et lille sukkerfrit bolsje.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar