30. jul. 2012

Det regner...


I anledningen af regnen og det lidt voldsomme lyn- og tordenvejr, fik jeg en lille lyst til at dele en video, jeg lavede for nogle måneder siden. Kommer selv helt i regnvejrsstemning, når jeg ser filmen.
Jeg har trænet med min søster i det lokale træningscenter i dag. Det blev til en forbrænding af 401 kalorier, hvilket jeg synes er fint nok.
Til frokost har vi spist lækre grønne bønner blandet med spinat, sukkerærter og lidt chiliflager på panden. Sammen med et spejlæg, en stegt oksekødspølse og lidt ketchup har frokosten faktisk været lækker, nærende OG sund!
Nu slapper vi af med kolde tæer i sofaen. Tror jeg vil tegne en tegning. Kom på en idé igår.
Imorgen håber jeg på at komme med mit første dagens-indlæg. Jeg skal nemlig ud og cykle forstaden tynd for billigt genbrugstøj. Glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar