31. jul. 2012

Inspiration: Barbie!

Jeg har længe haft lyst til at finde alt mit gamle barbietøj frem fra gemmeren, og nu fik jeg det endelig gjort. Syntes nemlig nok, at kunne huske, at noget af det skulle være ret flot og i lækre stoffer! Og sørme om jeg ikke havde ret? WOW! Jeg er vild med det!
Hvis jeg var den fødte håndarbejder, og havde jeg da bare penge og tid nok, ville jeg straks gå igang med at sy kjoler, bluser, tasker mm. magen til mine gamle barbiedukkers! Dog skulle det være med et par justeringer...
Dé kommer her:


Egentlig perfekt som den er!


Ville måske ikke vælge velourbukserne, men de to sølvdele er jo smukke!
 Bodystockingen ville være perfekt sammen med et par løse mandebukser og et enkelt bælte med sølvrem i taljen!            


 Utroligt 90'er-inspirerede outfits, I know! Elsker den strikkede t-shirt og den lilla nederdels stof og form. Nederdelen til højre er måske ikke lige mig. Men den gule sag....MUMS til én med en flad, brun mave! 


Hvis jeg ikke var mig, ville sættet til venstre være flot. Det er dog for pang-agtigt til mig. Til gengæld elsker jeg buksedragten, men tror jeg ville have den med 3/4-ærmer!!! Det kunne være så smukt.
Den minder mig lidt om denne her jeg stødte på forleden dag i topshop.


Elsker den venstre kjoles smukke pastelfarver og især stoffet på den øverste del! Hvis jég skulle bære den, ville jeg dog vælge at den nederste grønne del skulle være stram og i noget elastisk, tyndt, mat bomuld. Og så skulle den gå til lige over knæet!
Kjolen til højre ville være for lækker, hvis den havde en anden form. Har ikke helt udtænkt hvilken, men elsker dalmatinerprintet!!!

 

 Trøjen er dejlig, men halsen skulle være åben og med halvbare skuldre. Elsker shortsene! Dér skal intet laves om!


Flot, flot, flot! Og meget lignende dét tøj mange render rundt i idag!


I WANT IT!!!!!! Og så bare lige med en hank af en slags. 


Begge dele er flotte - men måske ikke lige til mig. Lædderjakken skulle helst være ruskind, synes jeg og kjolen til venstre er måske lige voldsom nok. Men lidt Sex and the City-agtig!


ÅH! De her er fantastiske!!! Elsker formen, ryggen og farverne - på en dejlig varm sommeraften i et eksotisk land med mojitos i begge hænder!!! Og igen: brun hud! Ville nok vælge den venstre!


Okay. Hehehe. Det her er bare lidt for sjov. Ville nok aldrig selv presse mig ned i hverken den ene eller den anden - men de er nu ret søde, når det gælder barbietøj, synes jeg. Og de bringer gode minder frem i mig!

3 kommentarer:

  1. Hehe virkelig sjovt indlæg! Og lækkert Barbietøj btw ;)

    -Barbara

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det glæder mig, at du kan lide det!
      Og så er du ovenikøbet min første kommentar! Hurra for det - jeg følger nu din mega flotte blog! :)

      Slet
  2. Fantastisk indlæg ! Det er ret vildt at der er Barbie tøj man synes er lækkert.. jeg vil gerne have sådan en pinkfarvet plastiktaske ! :D Kjolen men palmen kan jeg godt huske.. jeg tror at en eller flere af mine veninder har haft den ;)

    SvarSlet