1. aug. 2012

Nyt tøj!!!!

Jubii, er så glad! Har købt de bedste ting, da jeg med min søster var ude og shoppe lidt i de to nærmeste  genbrugsforretninger. Bare se her:









Den gule blomstrede kjole er så 90'er, at jeg forelskede mig i første øjekast. Tror dog jeg vil lægge den op, så den går til knæet i stedet for anklerne. Den er så romantisk, som min mor ville sige det og kostede kun 25 kroner.
T-shirten kostede også 25. Den er dejlig enkel og vil gå perfekt med et par hvide shorts.
Skjorten er kortærmet, kostede 35 og er lige mig.
Den hvide sag er lige, hvad jeg manglede. Den kostede vist også 25, og bliver god, når sommeren er ved at være ovre, og jeg stadig er i sommertøj-humør!
Bæltet kostede 10 kroner, og fungerer godt som en lille oppifter til et ellers helt sort outfit. 

Fordi jeg ikke kan holde mig fra sukker, købte jeg lidt slik igår. Jeg regnede dog ud, at jeg gerne måtte spise både to karamelstænger OG en flipper (de dér lækre delfinskumfiduser!) som eftermiddagssnack, når det kom til kalorieindtaget. Det var så dejligt!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar