16. apr. 2011

negativitet


Jeg har slet ikke været syg siden roskilde sluttede sidst. nu er jeg så syg igen, og det er slet ikke fedt, når man jo endelig har påskeferie. Sygdommen har så også medført at jeg blev nødt til at droppe byturen med Hans i aften, hvilket er noget bæ. Jeg håber virkelig det er en lille og hurtigt-overstået snue der bare lige har ramt mig kort.
og oveni alt det her, så havde jeg en yderst ubehagelig drøm i nat. Først var jeg til fest, og havde det fedt - så begyndte en dreng fra min klasse at prøve at kysse mig, men min hud brændte og gjorde ondt, så jeg bad ham lade være, og opdagede så at jeg var fuld af forkølelsessår i hele mit ansigt :O (det fortjente lige sådan en smiley dér!) - så stak jeg af fra festen, og fik øje på et par af de stilede fyre fra min efterskole på den anden side af gaden (jep, nu befandt jeg mig pludselig åbenbart inde midt i københavn, hvor jeg før nærmest var på landet!) og bang! så var jeg på en trappe på hovedbanegården sammen med min mor og mine 2 tanter fra jylland, som alle gik og snakkede om at "ja, nu var det slut...og man havde jo også godt set det komme...men ih, hvor var det synd for anna og hvor ville hun bare blive ked af det.." og de registrerede slet ikke at jeg gik dér sammen med dem! så råbte jeg en gang for alle til min mor, og spurgte hvad der var sket, og min mor så meget forskrækket ud, og sagde så at det var min ekskæreste der var død, af at have drukket for meget.....og shit...så blev jeg ved med at skrige hans navn i drømmen, og jeg græd og græd og græd, og væltede ned på jorden og blev ved med at skrige...og så vågnede jeg...og begyndte til min store forbavselse at græde i virkeligheden også... :(
jeg må simpelthen se at få noget andet at tænke på, end ham - tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar