16. apr. 2011

burde egentlig lave biologirapport om arvelige egenskaber...


MEN....det her er meget sjovere (selvom jeg har stjålet det lidt fra en anden blog..men hun stjal det fra en helt tredje...så jeg synes det er ok.)


Navn: Anna
Fødselsdag: 19/08-93
Køn: Kvinde
Øjenfarve: grå/blå
Hårfarve: så ofte det kan lade sig gøre, mørk chokolade-agtigt!
Højre eller venstre håndet: right-handed
De sko du går i: et sort par ala dem alle havde på et tidspunkt - bare fra bilka. Og små sorte gummistøvler til 25 kroner fra frelsens hær <3
Det du er bange for: voldtægtsmænd
Din livret: lasagne tror jeg
Din første tanke når du står op: "vil.ik.op.nu."
Pepsi eller cola: Coca Cola!!!
Kaffe eller te: kaffe nu. Te engang.
Chokolade eller vanilje: chokolade elsker JEG.
_____________________________________
Hvis jeg var en måned ville jeg være: AUGUST
Hvis jeg var en dag i ugen: LØRDAG(-slik)
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: 19:00
Hvis jeg var et dyr: kan godt lide flamingoer...
Hvis jeg var et tal: 7 er godt!
_____________________________________
favorit
Farve: bordeaux og rød bare
Film: 'Paris, Texas'
Butik: genbrug i forstaden, Monki, H&M
Sted at være?: frederiksberg
Dyr: nok en kat, ja
Hobby: feste, tegne, lytte til musik, fotografere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar