15. apr. 2011

blomst på roskilde

Bruger min fredag aften på at søge på de bands jeg ikke i forvejen kender, som kommer og spiller på roskilde. Så finder jeg dem på youtube, tager en lille lytter, og skriver lidt ned om de bands der fanger min interesse. MEN så faldt jeg over denne gut ved navn Chris Cunningham, og blev lidt irriteret, da der kun kom underlige trailers etc. op på skærmen. MEN (igen) så fik jeg øje på noget besynderligt - en reklame for 'Flora by Gucci', som jeg holdt meget af at kigge på da den kørte i tv for noget tid siden, og jeg kiggede lidt nærmere og minsandten om det ikke ER denne Chris Cunningham som står bag reklamen? hmm....forstår ikke så meget, men må da så lige se hvad han har tænkt sig at præstere på Roskilde, om de ca. 70 dage (imorgen) der er til det hele går igang! mhmm..sommerfugle i maven! men se så lige her engang - en lille guide i at lave en behagelig reklamevideo.



 og hav ellers en hyggelig fredagaften med skumbananer, ligesom mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar