14. apr. 2011

tænketank



(Billede: Roger Ballen)

 puha...jeg tænker bare så meget altid at det slet ikke er rart længere - og stress!! dét er noget der beskriver hvordan jeg har det lige nu... øv altså.. og ikke engang min påskeferie bliver ferie agtig :( men pyt nu med det - hvis bare jeg sørger for at være praktisk her i weekenden, kan jeg nyde resten af ferien med fest og farver og evt. shopping og caféture med min bedste veninde Aristea!(: Måske bliver det endda til en tur til Frederiksværk, og i hvert fald en grill-aften i en eller anden park - så længe den ligger i København og at det foregår sammen med Hans, så er jeg glad! og den sidste lørdag i ferien står på Hans' 18-års hvor vi skal til koncert med efterskolebandet Ghost Host og videre i byen og fejre ham, og til sidst søndag skal jeg til påskefrokost med alle B'erne fra mit gymnasie. Det skal nok altsammen blive rigtig hyggeligt, hvis bare jeg undlader at tænke alt for meget....især på en hvis person, som burde være forsvundet langt ud af mit sind fra flere måneder siden... sov godt. (så et kunstprogram på DRk igår, og så faldt jeg lige over ham her Roger Ballen. Uhyggeligt men yderst interessant billede, synes jeg.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar