10. apr. 2012

Efter påske

Længe siden endnu engang. Men nu mener jeg helt seriøst at jeg skal skrive blog fremover fra nu af! Ja, helt bestemt. Nu gør jeg det. Jeg er blevet alt for voldsom med statusopdateringer på Facebook - så NU skal det være, at mine tanker i stedet kommer herind.


Og billeder ja. Jeg har lige været på Bornholm med min bedsteveninde, Aristea. Vi besøgte min gamle roomie og dejlige veninde Pernille, som bor i Rønne. Det var skønt og fyldt med kærlighed, gode (+ nye) venner, jazz, påskefrokost, snaps, isvafler, smukke bornholmer-fyre og kolde øl. I sommerferien skal jeg tilbage, og jeg kan allerede ikke vente!!!

Billederne er blandet. Jeg synes de driller mig. Men jeg skal nu nok få styr på det til næste gang, jeg uploader billeder.
Ps. det er mig med det glatte mørke hår, Aristea med det krøllede røde og Pernille med det mørke krøllede!

































Farvel for nu <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar