17. apr. 2011

sød søndag






I dag er det søndag, og jeg har tilbragt det meste af min dag på frederiksberg med piger der alle skal bo i camp med mig på roskilde. det bliver skide hyggeligt er jeg sikker på! vi spiste jordbær og riesen-karameller, og så drak vi neskaffe (jaja, staves nok ikke sådan..) selvom jeg nu mere er til rigtig kaffe fra maskine. jeg havde mine nye sorte hæjtaljede bukser på fra en genbrug i herlev, og så en hvid skjorte med fine broderede sølv og guld romertal på brystet. det var super hyggeligt, og jeg sluttede dagen derinde af med et lille stop forbi pølsevognen på vesterport med 3 af de andre, og så tog jeg ellers hjem. Nu kigger jeg på et program med homoseksuelle og drikker kaffe, som jeg håber på kan kurere min hals, som selvfølgelig er begyndt at stikke lidt igen, efter jeg igen har rendt rundt med for lidt tøj på. Jeg var ellers lige blevet så rask, troede jeg :(
ved godt billederne af mig deroppe er lidt kikset, men det er også de første selvudløsende billeder jeg nogensinde har taget, og jeg har ikke noget redigeringsprogram liggende på denne her lille hvide packard bell jeg sidder med sååå... men yes. sådan så jeg ud idag.
kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar