21. apr. 2012

Ain't no party like an alcoholic party.....

Hey! Allerede ved at være længe siden sidst, når man tænker på hvor oppe jeg var at køre over, at jeg nu rigtig skulle igang med at skrive blog. Men hey? Der er bare sket sååååå meget siden sidst.

Det er faktisk slet ikke til at beskrive. Mine forældre havde sølvbryllup i onsdags. Det blev en fin dag med åbent hus og MANGE gæster. God mad var der også rigtig meget af, og vi hyggede os. Tillykke til dem! Jeg elsker jer!!!

Fredag havde alle på min skole fri, da lærerne var på kursus. Det betød bytur for anden torsdag i træk, torsdag. Jeg har aldrig været på A-bar før dén aften, men hold da op! Jeg kunne lide det! Det er jo et alt for hyggeligt sted  - men selvfølgelig. Musikken er kun til når der virkelig skal danses sexy dance, og altså...det passede meget godt for mig i forhold til hvem jeg var med derinde.
Baren var fuld af folk fra min skole, og det betød at der skete noget, som jeg ikke lige kan beskrive, men som har fyldt hele mit hoved de sidste par efterfølgende dage <3

Igår tog jeg med Hans, Sophia og Sophias kæreste Joachim i byen. Vi skulle fejre Hans, som fylder 19 på mandag. Herlig aften! Især var det rart at se Sophia igen, som jeg ikke har set i 2 år, men som jeg var i kontaktgruppe med på efterskolen.
Hans blev som altid bitchy, så vi endte med kun at nå på én lesbisk bar, et bodega og så på bakken i kødbyen i en lille halv time, fordi vi hele tiden skulle vente på ham og hans skøre idéer og smadret vodkaflasker.

Idag vågnede jeg forholdsvis tidligt op til at mine forældre tog til USA. Det betyder at min bror og jeg nu skal være alene i en uge. Det kan vi vist lige klare, og allerede i aften holder hán middag for 12 halvvoksne fyre og fredag holder jeg fest for hele min efterskole.

Lige nu er jeg stresset og har egentlig en tysk aflevering der skal laves + engelsk essay. I aften bliver det tredje aften i træk i alkoholens tegn. Mette holder 18 års og jeg GLÆDER MIG! Så skal der endnu engang festes igennem og åh vi skal hygge og have det fedt.

VI SES OG GOD WEEKEND!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar